به خاطر یکی دیگه
ساده اما سخت
درباره وبلاگ


خدایا قلبم را پر از مهربانی کن و محبت را از من نگیر




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 106
بازدید کل : 79908
تعداد مطالب : 104
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
صدرا

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
یک شنبه 11 تير 1391برچسب:, :: 20:56 :: نويسنده : صدرا

باز هم به خاطر یکی دیگه، باز هم اگه یکی دیگه خوش باشه من باید خوش باشم. باز هم اگر یکی دیگه چیزی بخواد در اولویت است. باز هم مثل همیشه، باز هم به خاطر دیگری من در کنارم حالا هر دیگری و این دیگری بد جور در زندگی من جا خوش کرده و دل و دلداده من را در هر زمانی گرفته و خوشی را، آرزو کرده برامون.

و اگر دیگری به هر خاطری دلخور و ناراضی باشه بد جوری سایه داره تو رفتارش و خیلی تحت تاثیره و من و برنامه هامون فراموش میشه چون دیگری دوست نداره ما خوش باشیم پس بهش بها داده میشه تا اون به خواستش برسه.

اما من . . . . . . . . . . . . .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: